معرفی بهترین دوربین گوشی در سال 2019

یازار :

+0 به یه ن

معیارهای خرید یک گوشی موبایل جدید برای هر فرد نسبت به شرایط سنی، کاری و استفاده خود شخص می‌تواند متفاوت باشد. برای برخی، داشتن صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا اولویت دارد. عده‌ای دیگر خواهان تلفن همراه با شارژدهی بالا هستند. اما عده‌ای نیز هستند که برای خرید، به دنبال موبایل‌هایی با بهترین دوربین گوشی هستند. در این پست، ما موبایل‌ها را از لحاظ کیفیت دوربین بررسی کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین دوربین گوشی را انتخاب نماییم.



معیارهای انتخاب بهترین دوربین گوشی

در گذشته، شرکت‌ها از عدد مگاپیکسل دوربین موبایل که معیار دقیقی برای تعیین کیفیت نیست، به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌کردند. درحال حاضر هم تعداد لنز‌های روی تلفن همراه به یکی از بهانه‌های جدید برای جولان‌های تبلیغاتی تبدیل شده است. اما برای انتخاب بهترین دوربین گوشی باید معیارهای مختلفی همچون گشودگی دیافراگم، میدان دید، OIS و… را نیز درنظر بگیریم تا بتوانیم موبایلی را که شایسته دریافت لقب “بهترین دوربین گوشی” است، انتخاب نماییم. سایت DxOmark یکی از معتبرترین مراجع بررسی کننده دوربین‌های عکاسی،‌ دوربین موبایل و لنز است. این سایت تمامی موبایل‌ها را از نظر دوربین بررسی کرده و آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند.


در ادامه اسامی بهترین موبایل‌ها را براساس رتبه‌بندی‌شان در Dxomark عنوان کرده‌ایم. اگر معیار ما برای خرید گوشی داشتن بهترین دوربین گوشی باشد، بسته به بودجه و نیاز خود می‌توانیم یکی از گوشی‌های این لیست را انتخاب کرده و خریداری کنیم.


5. Samsung S10 Plus

آخرین گزینه از لیست ۵ تایی بهترین دوربین گوشی متعلق به سامسونگ S10 پلاس است. S10 Plus بیشترین تعداد لنز را در این لیست و سری S10 دارد و به ترتیب ۳ لنز را در پشت و ۲ لنز را در جلوی خود جای داده‌است. ۱ ترابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم، سی‌پی‌یو ۸ هسته‌ای، صفحه نمایش 6.4inch و باتری 4100mAh در کنار لنزهای ۸ و ۱۰ و ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی در کنار یکدیگر می‌تواند یک انتخاب عالی برای خرید باشد.

برای مطالعه متن کامل مطلب روی کلمه بهترین دوربین گوشی کلیک کنید.

  • [ ]