آموزش راه اندازی PS VR

یازار :

+0 به یه ن

این روزها Virtual reality یا VR که در فارسی با عنوان واقعیت مجازی شناخته می شود، پیشرفت‌های زیادی کرده است. بیشتر افراد تا سطح بالایی با این مقوله آشنا هستند. واقعیت مجازی، طوفانی در دنیای فناوری و به خصوص در دنیای بازی‌های رایانه‌ای به وجود آورد. اگر از PlayStation VR استفاده کرده‌اید، می‌دانید که راه‌اندازی آن کمی پیچیده است . در این مقاله قصد ما آموزش راه‌اندازی PS VR است. پس با ما همراه باشید


فناوری پلی‌استیشن VR
VR یا همان واقعیت مجازی در واقع انسان را با عصر جدیدی روبرو ساخته است و نه تنها در زمینه آموزشی و تکنولوژی مفید بوده بلکه در زمینه سرگرمی نیز بسیار موفق بوده است. مسلما هیچ شرکتی نمی‌تواند همانند سونی در زمینه تولید دستگاه های سرگرمی به خوبی عمل کند. البته اگر دستی به هدست PS VR برده باشید بی شک به قضیه را تایید خواهید کرد. با PlayStation VR شما رسما در دنیای بازیها غرق می‌شوید. اگر تا به حال هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را نخریده‌اید، احتمالا وقت آن رسیده است که دستی به این وسیله برده و آن را امتحان کنید.
شرکت سونی هدست PS VR را برای کنسول های PS4 و PS4 Pro در نظر گرفته و این هدست تنها با این کنسولها سازگاری دارد. البته هدست مورد بحث با PS4 slim نیز بیگانه نیست و تمامی کنسولهای این نسل سونی را پشتیبانی می‌کند.


آموزش راه‌اندازی PS VR
خب برسیم به اصل مطلب و مقوله راه اندازی پلی استیشن VR. راه اندازی درست و اصولی هدست واقعیت مجازی PS VR در ابتدا می‌تواند کمی سردرگم کننده باشد. ولی ما اینجا سعی می‌کنیم به سادگی آن را برای شما توضیح دهیم.
اولین نکته این است که دو مدل از آن در بازار موجود است که کمی باهم تفاوت دارند. پس اگر قصد خرید هدست PS VR را دارید، این اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. یکی از آنها نسخه اولیه یا لانچ است و شماره مدل CUH-ZVR1 رادارد و دیگری که نسخه بعدی این هدست است شماره مدل CUH-ZVR2 را داشته و نسخه بروزرسانی شده هدست PS VR محسوب می‌شود. البته اکثرا در بازار نسخه دوم یافت می‌شود.


برای مطالعه کامل مقاله روی واژه آموزش راه اندازی PS VR کلیک کنید.

  • [ ]