نحوه تبدیل آهنگ به زنگ موبایل چگونه است؟

یازار :

+0 به یه ن

یکی از روش‌های ساده و جالب برای شخصی‌سازی گوشی‌‌های اندرویدی، تغییر آهنگ زنگ‌‌های تماس است. شما می‌توانید با تبدیل آهنگ به زنگ موبایل خود، حال و هوای تازه‌ای به گوشی خود ببخشید. همچنین می‌‌توانید آهنگ‌های مختلفی را به اشخاص مختلفی مانند دوستان خاص، اعضای خانواده و یا رئیس‌‌تان اختصاص دهید! در این مقاله، ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه تبدیل موزیک به زنگ موبایل گوشیتان را انجام دهید.

مراحل تبدیل آهنگ به زنگ موبایل
در سیستم عامل اندروید روشی برای گزینش آهنگ زنگ سفارشی وجود دارد. اگر اندروید گوشی‌‌تان اندروید 9 پای یا نسخه‌‌های بعدی آن باشد، برای انجام این کار نیاز نیست برنامه‌ی خاصی دانلود کنید. فقط باید آهنگ یا فایل صوتی مورد نظرتان را در گوشی خود داشته باشید!

پس از اضافه کردن فایل موردنظر به گوشی، به قسمت Setting >> Sound بروید. در این بخش می‌‌توانید آهنگ زنگ و میزان صدای تماس‌‌های ورودی را برای هر یک از سیم کارت‌‌های خود تعیین کنید (البته درصورتی‌‌ که تلفنتان دارای دو سیم کارت باشد). گزینه‌‌ی Phone ringtone را لمس کرده و پس از آن آیکن + را برای اضافه کردن آهنگ زنگ جدید به لیست پیش‌‌فرض آهنگ‌‌ها فشار دهید.

می‌‌توانید زنگ آهنگ دلخواه خود را از میان آهنگ‌‌ها، هنرمندان، آلبوم‌‌ها، ژانرها و حتی از پوشه‌‌ی آهنگ‌‌های خود انتخاب کنید. با جستجو در زبانه جستجوی پوشه‌‌ها، حتی می‌‌توانید آهنگ‌‌های صوتی واتس‌‌آپ را نیز به عنوان آهنگ زنگ جدید خود انتخاب کنید. به محض افزودن هر آهنگی، آن آهنگ به لیست آهنگ‌‌های زنگ موبایل اضافه خواهد شد. فقط کافی است آهنگ موردنظر را انتخاب کرده و OK را برای تایید تغییرات لمس کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌‌کنید، به عنوان مثال آهنگی با فرمت mp3 به نام biggirls را به عنوان آهنگ زنگ برگزیدیم.

برای مطالعه ادامه مقاله روی عبارت تبدیل آهنگ به زنگ موبایل کلیک کنید.

  • [ ]