ساخت گیف در واتساپ: چگونه ویدیوهایتان را به GIF تبدیل کنید؟

یازار :

+0 به یه ن

ساخت گیف در واتساپ یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن محسوب می‌شود. واتس‌اپ به شما این امکان را می‌دهد که از هر ویدئویی که با موبایلتان گرفته‌اید یک فایل GIF بسازید. این کلیپ GIF می‌تواند حداکثر ۶ ثانیه باشد. در این آموزش به شما نشان می‌دهیم چطور این کار را انجام دهید. پس با مطلب ساخت گیف در واتس‌اپ با برتر دیجیتال همراه باشید.



چگونگی کاهش مصرف باتری صفحه نمایش با تصویر پس زمینه سیاه

یازار :

+0 به یه ن
اکثر مردم می‌‌دانند که صفحه نمایش یکی از عامل‌‌های اصلی تمام شدن شارژ باتری در هر گوشی هوشمندی است، اما آنچه که نمی‌‌دانند این است که تصویر پس ‌‌زمینه انتخابی‌شان- بله، درست فهمیدید، تصویر پس زمینه- می‌‌تواند تفاوت قابل توجهی در عمر باتری ایجاد کند. در واقع یک تصویر پس‌‌ زمینه‌‌ کاملا مشکی یا به‌‌طور کلی رنگ‌‌های تیره نسبت به موارد روشن، می‌تواند باعث کاهش مصرف باتری صفحه نمایش شود. البته به نوع صفحه نمایش گوشی هم بستگی دارد. در این مقاله با ما باشید تا چگونگی افزایش طول عمر باتری توسط یک تصویر پس زمینه خوب را بررسی نماییم.



روت کردن گوشی برای مبتدیان: پرسش و پاسخ‌هایی درباره چگونگی روت کردن

یازار :

+0 به یه ن
تعداد دستگاه‌های اندروید همچنان رو به افزایش است، از طرفی تعداد فراوانی از کاربران جدید اندروید دنبال چگونگی و چرایی روت کردن گوشی های خود هستند. در اینجا ما پاسخ بسیاری از سوالات متداول که درباره روت کردن گوشی پرسیده می‌شود را گردآوری کرده‌ایم؛ پس با ادامه مطلب با ما همراه باشید.



نصب رام سفارشی: چگونه یک رام سفارشی بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنیم؟

یازار :

+0 به یه ن
سیستم عامل اندروید هرچقدر هم که خوب باشد، گاهی وقت‌ها ما باز هم انتظار بیشتری از آن داریم. شاید دلیلش این باشد که، Touch Wiz سامسونگ آنطور که باید میبود نیست. یا شاید گاهی اوقات بخواهیم بروزرسانی marshmallow را زودتر از موعد دریافت کنیم! اگر شما هم چنین نیازهایی احساس میکنید نصب رام سفارشی اندروید تنها راه چاره است. پس در ادامه با ما باشید تا شما را با چگونگی نصب رام سفارشیاندروید آشنا سازیم.



گوشی آب خورده و ۱۰ اقدام کاربردی برای احیاء آن

یازار :

+0 به یه ن
اگر گوشی شما ناگهان در آب افتاد یا بنا به هر دلیلی با آب تماس پیدا کرد و نگران هستید که برای آن مشکلی پیش بیاید، در این صورت چه باید کرد؟ در این شرایط برای احیاء گوشی خیس شده چه اقداماتی لازم و انجام ندادن چه اقداماتی ضروری است؟ مهمترین موضوعی که در این راستا باید به آن توجه کنید سرعت عمل بالاست! زمانی که گوشی شما بنا به هر دلیلی با آب تماس پیدا کرد، باید به سریع‌ترین شکل ممکن عمل کرده و آن را از آب خارج کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش تعمیر آب خوردگی گوشی بپردازیم پس با ما همراه باشید.


ارسال پیام ناشناس در واتس‏‌آپ: چگونه در واتس‌آپ بدون ذخیره مخاطب پیام ارسال کنیم؟

یازار :

+0 به یه ن
واتس‌آپ یکی از اپلیکیشن‌های محبوب‌ است. خیلی راحت و فقط با اضافه کردن شماره تلفن هر شخص، از هر کجای دنیا قادر به ارسال پیام در واتس‌آپ و برقراری ارتباط با آن شخص هستید. با این حال، این امر می‌تواند اندکی آزاردهنده باشد، چرا که برای ارسال پیام شخصی، شما همیشه باید اول آن فرد را به دفترچه تلفن خود اضافه کنید، درصورتی که در اکثر موارد شما فقط می‌خواهید چند پیام کوتاه ارسال کنید. در ادامه می‌خواهیم شما را با نحوه‌ی ارسال پیام ناشناس در واتس‌آپ بدون ذخیره کردن شماره آشنا کنیم.



  • [ 1 ]