Gorilla Glass چیست و تفاوت نسخه‌های آن در چیست؟

یازار :

+0 به یه ن

مطمئناً شما هم تا کنون در مورد Gorilla Glass چیزهایی شنیده‌اید. این تکنولوژی مربوط به گلس گوشی است که شیشه را در برابر خط و خش و ضربه مقاوم می‌کند. علی‌رغم اینکه بسیاری از ما با این فناوری آشنا هستیم، ولی جالب است بدانید که Gorilla Glass در سایر صنایع و دستگاه‌ها هم به کار می‌رود. برای آشنایی هرچه بیشتر با این تکنولوژی تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
https://bartardigital.com/what-is-gorilla-glass-and-different-versions/

ترفندهای تلگرام برای حرفه‌ای‌ها!

یازار :

+0 به یه ن

به خاطر امنیت بیشتر تلگرام در مقابل واتس‌آپ و وجود ویژگی‌های کاربردی و نوآورانه در این شبکه اجتماعی، هرچند ممکن است هر کسی از آن‌ها خبر نداشته باشد، با این حال افراد زیادی ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند. ما در سایت برتر دیجیتال لیست ۳۳تایی از ترفندهای جدید و به‌روز تلگرام را آماده کرده‌ایم تا شما با به کارگیری آن‌ها از این شبکه اجتماعی بیشترین استفاده را ببرید.
https://bartardigital.com/telegram-tips-and-tricks/

۲۳ ترفند جستجو در گوگل که حتما می‌‎خواهید یاد بگیرید!

یازار :

+0 به یه ن

هر کسی می‌تواند تنها با تایپ چند کلمه، سریعا به تمام اطلاعات جمع‌آوری شده درباره‌ی موضوع موردنظر در دنیا دسترسی پیدا کند. تا زمانی‌که به اینترنت متصل باشید، به لطف گوگل می‌توانید راجع به همه چیز اطلاعات کسب کنید. البته موتورهای جستجوگر دیگری نیز وجود دارند، اما جستجو در گوگل به‌خاطر امکان جستجوی بازه وسیعی از عبارات، بر سایر موتورهای جستجوگر ارجحیت دارد. اگر می‌خواهید نحوه جستجوی خود را در گوگل ارتقا دهید و از ترفندها و امکانات بیشتری برای جستجو در گوگل استفاده نمایید، حتما این مقاله را تا آخر مطالعه نمایید.


https://bartardigital.com/23-google-search-tips/

  • [ 1 ]